Άμεση επικοινωνία: 6974 663 284

social-linkedinsocial-youtubesocial-twittersocial-facebook

-Γιατρέ είστε στο ΕΟΠΠΥ;

Όχι είναι η απάντηση, βρίσκομαι σε φάση αναμονής έγκρισης της σύμβασης που κατέθεσα.Η δημιουργία του νέου αυτού οργανισμού υγείας φαίνεται ότι δεν αποδίδει. Ξεκίνησε με την λογική της καλύτερης εξυπηρέτησης του ασθενούς , αλλά η ανεπάρκεια της δημόσιας υγείας και η πληθώρα του κόσμου που αναζητά την σωστή ιατρική κάλυψη στους γιατρούς του ΕΟΠΠΥ δεν δίνει λύσεις. Το κράτος αδυνατεί να καλύψει την αμοιβή των γιατρών και οι ίδιοι οι γιατροί δεν έχουν την όρεξη που χρειάζεται για να δουλέψουν, αφού δεν αμείβονται, με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα συντήρησης κι επιβίωσης. Σχεδόν όλα τα ταμεία υπάγονται σ’αυτόν τον οργανισμό, οπότε είναι μονόδρομος για ένα νέο συνάδερφο η μη ένταξή του στο σύστημα

-Γιατρέ με πονάει μπροστά στο γόνατο. Τι να κάνω;

Ο πρόσθιος πόνος στο γόνατο μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Η άμεση απάντηση βάλε λίγο πάγο και πάρε κάποιο φάρμακο δεν αρκεί. Θα πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε κλινική εξέταση και περαιτέρω έλεγχος, αν χρειάζεται, για να διευκρινιστεί η αιτία του προβλήματος.

-Τι να κάνω με αυτόν τον πόνο στον αυχένα;

Υπάρχουν πολλές επιμέρους πληροφορίες που χρειάζονται για να αξιολογηθεί αυτός ο πόνος. Το ιστορικό είναι το κυριότερο όπλο στην διαφοροδιάγνωση του πόνου. Αν υπάρχει μόνο πόνος, αν υπάρχουν κεφαλαλγίες, μουδιάσματα στα άνω και κάτω άκρα, πόνος στον ώμο ή στον βραχίονα, περιορισμένη κινητικότητα, αδυναμία και μειωμένα αντανακλαστικά, σπαστική βάδιση τότε σε κάθε περίπτωση ακολουθείται και διαφορετικό πρωτόκολλο αντιμετώπισης.